55 tam altınını alamayınca kayıplara karıştı
Adana’da 4 çocuk annesi 24 yaşındaki Azize Çiftçi, 55 tam altınlarını evinde çalınmasın diye emanet olarak verdiği akrabası olan kuyumcudan iddiaya göre geri alamayınca kayıplara karıştı.
Yüreğir İlçesi Başak Mahallesi’nde oturan Azize Çiftçi, biriktirdiği 55 tam altınını iddiaya göre, evde çalınmaması için 3 ay önce aynı mahallede kuyumculuk yapan akrabası M.Ç.’ye emanet etti. Azize Çiftçi, yine iddiaya göre altınlarını geri almak istedi. Altınlarını alamayan genç kadın dün saat 17.00’de whatsap durumdan yaşadıkları olaylarla ilgili bilgi verip kayıplara karıştı. Telefonlarında bu bilgi bildirimini gören akrabaları, Azize Çiftçi’nin evine gitti, ancak kendisini bulamadı. 4 çocuğunu bırakıp kayıplara karışan genç kadın yapılan aramalarda bulunamadı. Bunun üzerine akrabaları polis merkezine kayıp başvurusunda bulundu. Azize Çiftçi’nin whatsap durumdan paylaştığı ses kaydını da polise verdi.
Azize Çiftçi her yerde aranırken whatsap durumdan paylaştığı bilgi notunda şunları dedi:
"Beni tuzağa getiren M.Ç.'dır. Karısı M.Ç.'dır. 3 aydır oldu altını mı alamıyorum. Her hafta beni oyalatıyor. Her hafta diyor 'Pazartesi vereceğim.' 3 ay oldu hiçbir şey alamadım. Hakkımı helal etmiyorum onlara. Karısı evimize kadar geldi, ayın 9'unda dedi ki 'Param bende, kredim çıkmış, ben size çekeceğim.' Şahidim de var. Ses kayıtlarım da mevcut. Her şey mevcut telefonumda.
Bana bir şey olursa sebebi M.Ç., M.Ç.'dır. Buradan herkese sesleniyorum; kimin hakkı varsa helal etsin. Benim herkese hakkım helal olsun, sadece M.Ç. ile M.Ç.'a hakkımı helal etmiyorum. Her şeyin sebebi bunlardır. Her şeyin sebebi bunlardır.
Herkes kendine iyi baksın. Çocuklarımı önce Allah'a, sonra eşime ve ailesine, aileme emanet ediyorum. Onlara çok iyi bakın. Allah rızası için."